Fontosnak tartjuk az adatok védelmét

A böngészési élmény fokozása, a személyre szabott hirdetések vagy tartalmak megjelenítése, valamint a forgalom elemzése érdekében sütiket (cookie) használunk. Az "Elfogadom" gombra kattintva hozzájárulhat a sütik használatához. Bővebb információ talál az Adatvédelmi tájékoztatónkban.

Elfogadom

Jótállás

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény, a Ptk. és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján:

Kerámia evőeszközök és konyhai eszközök – Jótállási feltételek

A KYOCERA által gyártott kerámia evőeszközök, konyhai eszközök, főzőedények és termoszok a legmagasabb minőségi szabványok szerint készülnek és jótállunk azért, hogy az anyag- és gyártási hibáktól mentesek. A jótállás nem terjed ki a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra, valamint a termék véletlen sérüléséből eredő meghibásodásokra. A rendeltetésszerű használat során bekövetkező természetes elhasználódás, valamint az edények belső vagy külső felületén keletkező karcolások nem minősülnek gyártási hibának, így ezekre a jótállás nem vonatkozik.

A termékekre vonatkozó jótállás időtartama: 1 év, a termék kézhezvételének napjától számítva.

A rendeltetésszerű használat és az ápolási, biztonsági utasítások betartása mellett a Kyocera termékek hosszú távú, megbízható használatot biztosítanak.

Hibás termék esetén a Kyocera kérheti annak visszaküldését vizsgálat céljából. A termék visszaküldésével kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik. A kések visszaküldésénél kérjük, hogy azokat buborékfóliába vagy papírba biztonságosan becsomagolva, erős kartondobozban küldje vissza. Ha a termék hibásnak bizonyul, saját belátásunk szerint megjavítjuk vagy kicseréljük.

Ha a hibás termék már nem elérhető vagy nem javítható, jogosultak vagyunk egy azzal összehasonlítható értékű termék cseréjére. Ez a jótállás nem átruházható, és kizárólag az eredeti vásárlóra vonatkozik.

A fent leírt jótállásban meghatározott jogorvoslati lehetőségek kizárólagosak, és minden felelősségünket lefedik a jelen korlátozott jótállás megszegése esetén. A Kyocera semmilyen körülmények között nem felel olyan összegért, amely meghaladja a vásárló által a hibás termékért ténylegesen kifizetett vételárat, továbbá nem vállal felelősséget semmilyen közvetett, járulékos, különleges vagy büntető jellegű kárért vagy veszteségért – legyen az közvetett vagy közvetlen –, függetlenül attól, hogy a kárigény szerződésen, jogellenes károkozáson, jótálláson vagy más jogcímen alapul.

Egyes jogrendszerek – így Magyarországon is – nem teszik lehetővé a járulékos vagy következményi károk kizárását vagy korlátozását, így a fenti korlátozások vagy kizárások nem minden esetben alkalmazhatók.